marjolein-malawi.reismee.nl

Voet op Malawiaanse grond

Ha,

Zo daar zitten we dan in het Malawiaanse land!! Eindelijk na zoveel maanden voorbereiding is het nu gewoon werkelijkheid.

De vluchten gingen prima! Kheb in 24u 1 uurtje geslapen, maar dat mocht de pret niet drukken. Op de eerste vlucht zat er een iemand naast me die graag heel breed zat dus ik kreeg niet echt de ruimte om lekker te zitten :(! Om vrijdag de 13e dan helemaal compleet te maken..mijn koffer en backpack zijn niet meegegaan op de vlucht van Kenia naar Malawi. Van de andere passagiers trouwens ook niet. Gelukkig had ik wat extra's in mn handbagage dus ik kan me aardig redden. Vandaag ondertussen al een aantal keer gebeld, maar er wordt gewoon niet opgenomen. Als ik vandaag niks hoor, neem ik morgen de gok om naar het vliegveld te rijden en te kijken of het er is! Welkom to Afrika ?

Dinsdag wordt ik ge├»ntroduceerd in het ziekenhuis dus voor nu nog even weekend en van de zon genieten :)!! Het huis is prima en door de andere vrijwilligers wordt ik warm onthaald! Alleen zelf nog een beetje landen, want dat ik nu opeens hier ben besef ik nog niet helemaal! De tip: doe vooral rustig aan en laat het Nederlandse een beetje los!

Groetjes Marjolein

Dorien

Jaaaaa je bent er....... Fijn dat je een goede vlucht gehad hebt maar wat balen van de bagage!!
Dat is niet echt grappig.
Nu nog even echt landen en genieten.
Malawi Marjolein is er hoor.....

Corry

Nou ja zeg dat is niet leuk ­čśĺ hopelijk komt het goed! Ondertussen genieten van alle nieuwe indrukken en mooi weer. Grt Corry

Doingoood